محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پسرطلای من

سفر به گیلان .دومین سفر با عشق زندگیمون.

1392/5/2 20:07
نویسنده : dayi jun and zohreh
161 بازدید
اشتراک گذاری

نبض زندگی مامان و بابا سلام.  ببخش که دبر به وبلاگت سر میزنم چون واقعا وقت کم میارم. همیشه باید پشت سرت باشم و مواظبت باشم که یه وقتی خراب کاری نکنی. و به خودت اسیب نرسونی گلم.ن شاءالله اگه خدا بخواد فردا عازم گیلانیم.من و تو  بابایی و دایی جواد و مریم جان.من یقیین دارم بهمون خیلی خوش میگذره.چون یه همسفر خاص دارم .اون کسی نیست جز یکی یه دونه ی خودم. خیلی دوست دارم. عزیز دلم. این دومین سفری هست که با هم میریم.سفر اولمون تهران بود ولی یه سفر کاری بود  .یه کمی اذیت شدی اخه 8 ماهت بیشتر نبود .اما این سفر فرق داره .مخصوصا اینکه دایی جواد و مریم جون هم باهامون هستن.راستی چند تا اهنگ کودکانه ی فارسی و انگلیسی به علاوه ی اهنگای مورد علاقتو هم دانلود کردم که تو ماشین گوش بدی و حوصلت سر نره.البته فکر نمیکنم با وجود دایی جواد دیگه حوصلت سر بره.چون قرار شده تو این سفر تا جایی که ممکنه باهات انگلیسی حرف بزنه و تا جایی که خودت همکاری کنی بهت اموزش بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:40
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون


دایی جون
12 مرداد 92 11:57
الهی قربونش برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرطلای من می باشد