محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسرطلای من

بدون عنوان

1392/9/26 1:45
نویسنده : dayi jun and zohreh
170 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم فرهنگ لغتت خیلی تغیر کرده دو سه ماهی هست که دیگه کلمه نمیگی .فقط جمله میگی اونم  نه یکی سه الی چهار جمله پشت پشت سر هم .وای که چقدر باهوشی . من یقین دارم تو نابغه ای. خیلی حواست جمع اطرافته.حس بویاییت هم که عالیه .بوی هر چیزیو اول تو میشنوی بعد ازپانزده ثانیه من و بابایی میشنویم.خیلی وقتا رفتارات و حرفات مارو حیرت زده میکنه.گل پسرم حدود یه ماه پیش هم که ظرف یه هفته کل حروف الفبای انگلیسی رو هم کوچیکشو هم بزرگشو یاد گرفتی.اونم از روی کیبورد.تشویق
بعضی وقتا میگی مامان بیا بریم word به من a bc یاد بده .خوب اخه قربونت برم من تو که همشو بلدی پس دیگه چه کاریه؟وقتی میشینی روی  پام جلوی مانیتور میگی : اول ولدو میالیم. بعدش فونت و بعدش هم رنگشو سبز دوس دالم. و بعدش شروع میکنی به تاپیپ کردن و خوندن چیزایی که تایپ کردی . بعد هم وقی چند صفحه پر شد میگی حالا پاک .و شرع میکنی به پاک کردن.تازه نقطه هم میزاری .الی فدات بشم که عاشق رنگ سبزی. هر چیزو انتخاب میکنی سبزه.بلوز سبز.شلوار سبز و ژله سبز بیسکویت سبز اسبا ب بازیهای سبز رنگ  و سبز وسبز و سبز.....

تازه وقتی سلام میدی من در جوابت میگم سلام به روی ماهت به چشمان سیاهت میکی نه سیا دوست ندارم. سبز دوس دارم .متفکر از رنگ سیاه هم متنفری .چند روز پیش من لباس سیاه پوشیده بودم یه کم نگاهم کردی و گفتی مامانی سیا نپوش سفید بپوشمتفکر من نمیدونم واقعا همه بچه ها اینجوری هستن یا تو اینجوری هستی . دوس دارم بقیه ی مامانا که این مطلبو میخونن در این مورد نظر بدن . اخه فقط همین ها نیست و کارای  عجیب وغریب زیادی انجام میدی که من و بابایی بعضی وقتا تو کارات میمونیم  و نمیتونیم هضمشون کنیم.متفکر الان حضور ذهن  ندارم خیلی هم خوابم میاد .ان شالله تو یه وقت دیگه میام و بازم از شیرین زبونی ها و شیرینکاریهای تمام نشدنیت  تعریف میکنم.  تا یادم نرفته اینم بگم که چند روزه که دیگه به جای سباب خیلی قشنگ میگی سلامماچ به جای کگا بودی هم میگی کجا بود.دیگه به مهسا نمیگی مناهوراتازه دو ماهی میشه که مسواک هم میزنی بدون اینکه خمیر دندونتو بخوری. قربونت برم دیگه چشمام باز نمیشن خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرطلای من می باشد