محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پسرطلای من

بدون عنوان

1392/5/14 19:42
نویسنده : dayi jun and zohreh
153 بازدید
اشتراک گذاری

محمدحسین عزیزم به دنیائی که سرشار از زیبایی و خوبیست خوش آمدی عزیزم ، بله دنیا سرشار از زیبائی است فقط کافیست چشمانمان را باز کنیم ، هر قدم که بر میداریم نشان از وجود خالق مهربان است ، پروردگاری که من و پدرت را از داشتن تو محروم نکرد و زیباترین زیبائی زندگی را به زیباترین شکل ممکن به ما داد و ما تنها میتوانیم بگوئیم که سپاسگذاریم . . .

محمد من، مي‌نويسم تا بداني آن زماني كه خالصانه گونه‌هايم را غرق بوسه ميكني تمام لذت دنيا يکجا نصيب من مي‌شود
بزرگ مرد كوچكم، بخوان و بدان كه تا هميشه از ‌آن مني و قلب من در هر زمان براي تو در سينه میتپد.

 

عزیز دلم برات بهترینها را از خدا خواستم و امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی همیشه تنت سالم وجودت مملو از آرامش باشه .

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرطلای من می باشد